Description
Весела і цікава гра, яка розвиває концентрацію уваги, стійкість, координацію рухів, сприяє розумінню принципу встановлення рівноваги і балансування. Містить лабіринт у вигляді змійки.
Дане обладнання - незамінний інструмент роботи з гравітаційною невпевненістю, страхом висоти і страхом польоту.
Дитячий балансир-лабіринт позитивно позначиться на фізичному розвитку: допоможе розвинути вміння тримати рівновагу і зміцнить вестибулярний апарат.
Балансир має кілька варіантів використання:
- Можна перекидати балансир за допомогою рук так, щоб м'яч перемістився з одного кінця лабіринту в інший.
- Можна встати на нього ногами і хитатися з боку на бік, утримуючи баланс.
- Можна поєднати переміщення м'яча лабіринтом з необхідністю тримати рівновагу. Для безпеки нижня частина балансира обладнана антиковзаючим покриттям. А бортики, розташовані на краях, не дадуть ногам зісковзнути.
Відмінна розвага для дітей, яке допомагає дітям розвивати баланс і рухові навички!
Для дітей від 3 років і старше
Максимальне навантаження: до 60 кг
Розмір: 50х23х9 см
Матеріал: пластик
Комплектація:
- 1 балансувальна дошка
- 2 кульки
Методики, в яких можна використовувати балансир:
Ігрова терапія.
Гра використовується терапевтами як спосіб лікування. Дітям важко чітко описати терапевту свої думки і почуття, але вони здатні в грі «показати» свої думки, переживання, бажання і страхи.
Ерготерапія
Мета фахівця ерготерапії - розвиток навичок самостійності в сферах повсякденного життя. Робота проводиться для розвитку: навичок самообслуговування, соціальних навичок, професійних і трудових навичок.
ЛФК
Це метод, який використовує фізкультурні прийоми, реалізує лікувальні, профілактичні та реабілітаційні цілі. Регулярне виконання вправ ЛФК сприяє: зниженню психоемоційного напруження і гармонізації емоційного стану.
Терапія сенсорної інтеграції
Успішна інтеграція сенсорної інформації формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками. Процес сенсорної інтеграції активно розвивається з пренатального періоду до кінця дошкільного віку.
Може використовуватися під час занять з дітьми:
- з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ),
- з розумовою відсталістю (УО),
- з розладами аутистичного спектру,
- з мінімальною мозковою дисфункцією (ММД),
- із затримкою психічного розвитку (ЗПР),
- з порушеннями слуху та мовними порушеннями.
Підійде для спортзалів шкіл, дитячих садків, розвиваючих центрів, кабінетів ЛФК, реабілітаційних центрів, сенсорних кімнат і для домашнього використання.